onsdag 4 november 2009

Äntligen tillbaka

..till jobbet:)
Nu har vi haft 2 sjukdagar här hemma med liten L.
Men i dag så är det tillbaka i normala gängor igen. Vi kommer ha kvällsöppet i butiken i kväll, det är ett jubileum som drar i gång i Trosa, erjudanden i de flesta butiker kommer locka :) så även hos oss .

Ute blåser det så man får "hålla i hatten" när man kliver utanför dörren i dag.
Nu skall jag göra det sista innan det bär av mot butiken, som förövrigt är så fin nu med allt vackert som kommit in inför Julen. Så mycket vackert från On interiör, Sia, Miljögården, Nyblom Kollén, ABC Collection och Svanefors bla.

Är ni i närheten så är ni varmt välkomna in på besök !
Kram
Katarina i Stationshuset

3 kommentarer:

C De-sign sa...

Nu när det är som höstmörkast så pyntas det i alla affärer.... snart har vi advent här...tiden rusar ju fram! Ha en fin söndag! Kram fr C

Thyrasgård sa...

Hej Katarina,
nu har jag tävling inne hos mig ngt jag tror du gillar är vinst!
Kram Kicki
på Thyrasgård

Unknown sa...

Hej, vet inte hur jag hittade till dig, men kommer tillbaka för att titta till dig o ditt fina hem/Camilla

Antal besök I dag Besökare Online Antal besökare Totalt