torsdag 13 maj 2010

Maj månad och jag har inte varit här sedan Februari..

Undrar om jag har skrivit förr hur fort tiden går, jo det är jag rätt säker på :)
Ser ju och är ivrigt påmind från nära håll om hur länge sedan jag skrev något på bloggen.

Så här kommer nu ett första försiktigt inlägg :
Vi har blivit en medlem rikare i vår familj, hundarna har fått ännu en "syrra" från Irland.

Det är Pearl numer Pärlan som flyttade in til oss efter att ha kommit från Irland, en riktig skönhet, läs gärna hennes historia  här.

Min man har i dag gjort en underbart snygg present till sin morbror som fyllt 80 år, han har i hela sitt liv fött upp Ardennerhästar.


Här är jag och våra fyra hundar på Tullgarns Brygga

Chayenne, Pärlan och Kola

Hyllning till en kär morbror

Sommarlängtan...
Men visst är det väl till detta som vi längtar nu ? Varma sköna sommardagar :)

Varma hälsningar till Malin och alla andra som var rara och kikade in till oss.



Katarina i Stationshuset

2 kommentarer:

Plupps krypin sa...

Det där med att tiden bara flyger iväg känner jag också. Visst är det härligt med hundar. Har 5 i vår familj och jag njuter av det.
Må så gott Yvonne

Camilla sa...

Oj så fin ardennerhästen blev å Pärlan hon är något alldeles speciellt!!!

Kramar Camilla, Jester och Yougi

Antal besök I dag Besökare Online Antal besökare Totalt