onsdag 9 december 2009

Kanske ni vill ta en kopp kaffe med mig i dag ? Jag är ledig och skall vara hemma och....städa och få lite gjort.


Har ni sett de vackra burkarna jag har för kaffe och tea, dem har jag fått av en väninna.
Hon kanske vill ha en kopp kaffe...
Nu så väntar tvättstugan :)



I går när jag kom hem från jobbet så hade äldsta sonen, på 19 år, varit och hämtat sin lillasyster.
I mitt köksförkläde stod han och kavlade pepparkakor med sin lillasyster, som då hade sitt fina köksförkläde på sig.
Då blir man väl så glad så man får rys på hela kroppen, när dom här tyffa coola grabbarna gör såna saker och dessutom skriver det i sin profil på facebook, ler*
Så kikar ni in så bjuds det även på hembakta pepparkaksgubbar :)

Ha en trevlig dag nu alla ni som kikar intill oss !

Kram
Katarina i Stationshuset

8 kommentarer:

Katarina sa...

Ja då var det snart julafton. I morgon går jag till ma o pa. Jag hoppas ni får en riktigt God Jul och Gott Nytt År. Sköt om er. Kramar Katarina

♥Linda♥ sa...

Hej Katarina!
Det var ett tag sedan jag kikade in här hos dig, har varit lite off vad det gällr bloggandet över huvud taget. Mycket annat omkring mig men nu är det jullov och då kan jag äntligen unna mig att blogga och kika runt bland alla bloggarjag gillar. Hoppas ni haft en riktigt härlig jul med allt som hör därtill!
God fortsttning på mellandagsmyset, hoppas du också är ledig...? Kram/ Linda

katarina sa...

Hallå och god fortsättning!

Hoppas ni haft riktigt mysigt hela julen...;)
Kram Katarina

Lilla Blanka sa...

Hej goa Katarina!

Hoppas julen var fin och att du har fått lite sköna slappardagar...

Önskar dig ett Gott nytt år!
Kram Mia

Ps japp jag tar gärna en kopp med dig :)

C De-sign sa...

Tittar in för att önska dig ETT HÄRLIGT KREATIVT NYTT ÅR 2010!! Kram fr C

Anonym sa...

Hej!

God fortsättning på det nya året!

Kram

katarina sa...

önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

hoppa julhelgen varit mysig!
Kraaaaaaaaaaaaaam

Johanna sa...

Kul att hitta ännu en "kändis" blogg. Letar ständigt efter bloggar ifrån hemtrakten!
Din blogg verkar riktigt mysig och ditt hem är jättefint!
Kram

Antal besök I dag Besökare Online Antal besökare Totalt