tisdag 7 december 2010

Vinterland

Vilket fantastiskt vinterland vi fått.

Helt ljuvligt utomhus, snöigt, tjock rimfrost och alldeles underbart, ja jag älskar den här tiden :)
I dag skall jag städa och julpynta lite mer, kanske det kan bli lite mer färdigt då :)
Jag är engagerad i en ideel organsisation där vi adopterar hem Irländska rescuehundar, det tar en väldig tid i anspråk, men ibland bara måste jag få prioritera hemmet, barnen och hundarna...
Utan dåligt samvete, en vanlig "morsa" skulle nog ha omvänd ordning på sin prioritering.. Hm, jag vänder oxå på det nu !
Så till verket, nu sätter jag lite fart här hemma :)
Vi syns kanske senare under dagen.
Kram från Stationshuset
Katarina

1 kommentar:

Handplockat sa...

SNYGGING sitter och ser på TV och ser ju ett bekant ansikte Bygglov är hos ER

Stora kramen så spännnannnnnnde att se hur fint ni får det =)

KULIT det är du värd

KRAMELIKRAMEN

Antal besök I dag Besökare Online Antal besökare Totalt