lördag 18 augusti 2012

Då var det dags igen.. tror jag, jag gör ett försök i alla fall. Vill ju så gärna.


Över ett år sedan senaste inlägget.. man kan ju inte säga att jag är frekvent direkt i mitt bloggande, ler*


Jag är sugen, jag blir så galet glad när jag läser andras bloggar.

Så nu gör jag ett litet försök att åter ta upp min/vår Stationshusblogg :)

Jag tänk nog göra den utan mina listor, ler

Känns smart för den förra listan är inte gjord ännu, ja inte allt i alla fall. Men visst är det så livet ska vara, visioner och siktet spännt framåt. Men det är inte alltid man följer de utstakade banorna.
Huset är lite tomt utan grabbarna hemma, men deras besök och, hm, inhoppande för att ibland få med sig en fylld matlåda uppskattas enormt :)

Nu kan man tro att vi fyllt på med hundar efter att barnen vuxit ur huset... ja, jo det har vi kanske, ler

Vi har två nytillskott i familjen, Wilma & Fjodor, kommer tillbaka om dem senare.

Innan jag började skriva i dag så läste jag igenom massevis av gamla inlägg, tårarna brände då jag läste vissa, blev skarpt påmind om hur skönt det var att lägga tankarna på att blogga då vår dotter mådde så dåligt och framtiden var oviss... Nu mår hon strålande och livet leker, snart påbörjas tredje året på Estet/musiklinjen, hurra <3>
Vänner är något vi försöker bevara ömt och vårda, lika viktiga som familjen, vi har fått fler underbara vänner de sista åren, stor ödmjukhet inför detta faktum, viktig ingrediens i vårt liv, är det inte det i allas..

Ha en fin helg nu, det skall vi försöka se till att få och ag är övertygad om att den blir det :)



3 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej katarina!

va lustigt!
Jag googlade på amerikanska verandor och plötsligt dök ditt ansikte upp...;)
vad skönt att läsa att dottern mår bra och att livet är toppen!!

Här är allt också bara bra och jag njuter av att inte ha någon butik utan i stället kunna ha semester på sommaren som vanligt folk..;)

Hoppas du börjar blogga igen nu då..;)
Kraaaaaaaaaam Katarina
(Fd. lilla ugglebo)

Handplockat sa...

Welcome BACK Snygging
du är SAKNAD

Norrlandskramar i massor

Monica sa...

Väntar på uppdatering!!!

Antal besök I dag Besökare Online Antal besökare Totalt