onsdag 3 april 2013

Hallå.... är det någon inne här och kikar runt ?
Ja frågan kommer för mig ibland, och just nu så kikade jag själv in.

Blir lika häpen varje gång när jag upptäcker hur länge det går mellan varven... lite sorgsen blir jag allt oxå.

Vi håller på att renovera, fortfarande kanske ni undrar, ler*
Ja, just nu är det Gästtoaletten som får sig en dust, med nytt golv, nyframtagen vacker gammal pärlspont, fina murväggar som dolts i... ja kanske i 100 år.






Så småningom blir det nog klart, det är nära nu och då kanske jag kan visa hur det blev, på Gästtoaletten i Stationshuset.


Annars så är planerna många här hemma, nästan lika många som antalet hundar vi har, ler*

Får jag presentera...











Så idéer finns det med andra ord gott om , fortfarande :)

Vi kommer sätta några av dem i verket redan nu i vår, så om ni vill får ni gärna kika in här igen och hålla ögonen öppna.

Tills dess ha det så gott !

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har <3 /Eva

Antal besök I dag Besökare Online Antal besökare Totalt