söndag 18 augusti 2013

Opps nu blev det augusti

Tänk, en hel sommar hann passera utan ett endaste inlägg...
Men nu när jag vet att den fantastiska Formex har ägt rum så vill jag bara flika in...

Jag är på väg tillbaka, jisses om ni visste med vilka äventyr i bagaget.
Ett par hundar starkare i bagaget och i hemmet

Våra små projekt växte sig denna sommar till enorm storlek, ler*
Så det vi pysslat med under dygnets alla timmar skall reslutera i ett Öppnande av en Butik, den 14 September.
Stationshusets Hund & Katt Butik


Samt att vi i Juni öppnade en webshop, med allt det du vill ha till din kära långnos, vinthund.


Så behöver jag säga att vi haft upp över öronen, hm ja vi har fortfarande, ler*
Men det är roligt, det är så roligt att få göra det här som vi gått och klurat på i flera år.
Göra något av detta fantastiska hus, mer än bara att bo i.

Jag har i dagarna dragit ner lite på tempot i mitt engagemang i den förening jag jobbat i under 8 år, med hela familjen och med hela hjärtat.
Jag måste få ta tag i det som ligger mig lika varmt om hjärtat, familjen, fritiden, heminredning och bloggande.

Så nu ni, nu skall jag prioritera mig och familjen !
Vi får väl se hur det går, men föresatserna är goda, få lika mycket jobb gjort men försöka efektivisera lite.

Ni som är nyfikna på vilken förening jag har mitt hjärta i är välkomna in till oss på
NeverNeverLand Greyhounds & Lurchers

Nu skall jag ut och bygga lite med min man, han har gjort allt själv med hjälp av våra numer vuxna barn :)

Tack för er tid, vet ni....
Åhh va härligt det var att få kika in här igen !

Kram Katarina

Inga kommentarer:

Antal besök I dag Besökare Online Antal besökare Totalt